TeamViewer

Loop de ontstaande stappen door en contact de 2BA medewerker op zodra u in het programma een reeks getallen (partner ID) ziet staan.
 
Stap 1, Andere TeamViewer uitschakelen.
 
Indien u zelf al een TeamViewer heeft dient u deze eerst af te sluiten!
 
Probeer onderstaande stappen eerst uit te voeren of vraag uw IT specialist hoe TeamViewer (tijdelijk) uitgeschakeld kan worden.
 
Klik met uw rechtermuisknop op het Icon TeamViewer en kies TeamViewer afsluiten. Als het TeamViewer icoon uit de meldingspictogrammen (rechts onder in het scherm naast de klok) is verdwenen dan kunt u het InstallData programma starten.
 
 
Stap 2, download InstallData Quick support programma.
 
1) Download het programma en klik op uitvoeren.
2) Wacht tot u een TeamViewer ID heeft. (kan even duren)
3) Bel InstallData voor ondersteuning
- Algemene nummer +31 88 222 00 00.
- Of het directe nummer van uw interne contact persoon.
4) Geeft deze uw ID (nummer).
 
Het wachtwoord is bekend bij de InstallData medewerker
Als het programma niet gelijk start sla eerst het het programma op, op uw buroblad en start daar het programma 2BA_QS.exe op.
Zie ook onder voor probleem oplossingen
Klik hier voor downloaden InstallData Quick support (2BA_QS.exe)
Let op! Het InstallData Quick support (TeamViewer) programma wordt niet geïnstalleerd op uw pc!
 
Veel voorkomende fout is blokkade door Windows SmartScreen filter 
 
Verklaring over cookies